Pilates Brezilya kalçası için en etkili yöntemdir. Popo kaldırma, poponuza vücut oranlarınızı iyileştiren, giysilerinizin uyumunu iyileştiren ve harika görünmenize ve hissetmenize yardımcı olan yuvarlak bir dolgunluk kazandırmak için poponuzun boyutunu artırarak tüm bu sorunları çözebilir.

Brezilya Poposu Kaldırma

Pilates Brezilya kalçası veya BBL, görünümünü iyileştirmek için bel, karın ve uyluk gibi fazla yağ alanlarından kalçalara yağ transferini içeren popüler bir kozmetik cerrahi prosedürdür. Anlaşılır bir şekilde, bu prosedürü uygulayan birçok kadın, egzersiz yapmanın ve kilo kaybının BBL sonuçları üzerindeki etkilerinden endişe duyabilir.

Pilates Brezilya kalçası sırasında donör bölgeden aktarılan yağ, orijinal konumundan yağ gibi davranmaya devam eder. Bu nedenle, gluteal kaslarınızı çalıştırmanın ve sıkılaştırmanın kalçanızın şeklini değiştirebileceğini, ancak donör bölgede de yağ kaybı yaşamadıkça hacim kaybına neden olmayacağını bilmeniz önemlidir. Hacimde yaşanan herhangi bir azalma, yağ hücrelerinin ölmesinin değil, yağ hücrelerinin küçülmesinin bir sonucudur.

Sıska Brezilyalı Popo Kaldırma İçin Kilo Almalı Mıyım

Genel olarak doktorunuz, hastaların pilates Brezilya kalçası ameliyatı öncesinde sabit bir kiloya sahip olmalarını önermektedir. Ne yazık ki, bir hasta özellikle bir BBL için hazırlık aşamasında kilo alırsa, ameliyattan sonra doğal olarak temel ağırlığına dönerse, yeni oluşan kalçaların hacmi ve çıkıntısı da azalacaktır. Bu nedenle, Brezilya popo kaldırma ameliyatı ile ilgili kararlar en iyi hasta sabit, temel, ideal kilosundayken verilir.

Sıska Brezilyalı Popo Kaldırma Adayları

Diğer cerrahlar tarafından “BBL için fazla zayıf” oldukları söylenen birçok hasta, arzularına bağlı olarak doktorunuz ile skinny brezilya popo kaldırma için aday olabilir. Tabii ki, sigara öyküsü, önemli tıbbi sorunlar, şeker hastalığı, kalp hastalığı veya kan pıhtıları olmaksızın tüm hastaların sağlıklı olması gerekir.

Kim Sıska BBL Adayı Değildir

Yukarıda listelenen tıbbi sorunlardan veya durumlardan herhangi birinin geçmişine sahip bir hasta, elektif cerrahi veya sıska brezilya kalçası kaldırma için aday değildir.


İlginizi Çekebilecek Ürünlerimiz



Ek olarak, anatomisi veya mevcut yağ miktarı ile istenen sonuç mümkün değilse, hasta skinny Brezilya popo kaldırma için iyi bir aday olmayabilir. Bu nedenle doktorunuz, hastanın hedeflerini tam olarak anlayabilmesi için BBL isteyen her hastayla istenen sonucu dikkatle ve sabırla tartışır. Doktorlar, her hastanın ideal bulduğu görünümü tam olarak anlayabilmesi için potansiyel hastaları konsültasyon sırasında “dilek resimleri” getirmeye teşvik ediyor.

Yağ Transferi

Ayrıca, pilates Brezilya kalçası sırasında aktarılan yağ vücudunuzun genel metabolizmasını takip eder, bu nedenle hedeflenen gluteal egzersizler BBL sonuçlarının kaybolmasına neden olmaz. Aslında, kalçalar için hedeflenen egzersizler, BBL’nin boyutunu artırmaya ve şeklini korumaya yardımcı olabilir. Bununla birlikte, BBL sonuçlarınızdaki değişikliklere vücudunuzun metabolik durumundaki değişiklikler neden olabilir. Örneğin, metabolizmanız günlük kalori alımınızı aşıyorsa, BBL yağı dahil tüm vücuttan kilo kaybı yaşarsınız.

Öte yandan, kalori alımınız enerji harcamanızı aşarsa, o zaman yağ biriktirirsiniz veya vücudunuzda BBL yağını içerebilen mevcut yağ globüllerini artırırsınız. Kilo kaybı veya artışı dramatik olmadıkça, bu kilo farkı muhtemelen pilates Brezilya kalçası sonra kalçanızın şeklini önemli ölçüde değiştirmeyecektir çünkü kilo alma veya verme miktarı vücudun geri kalanıyla orantılı olacaktır.

Brezilya Popo Kaldırma Ameliyatı Sonrası Ne Zaman Egzersiz Yapabilirim

Klinikler, BBL ve Liposuction hastalarının pilates Brezilya kalçası egzersiz programlarına devam etmeden önce 4-6 hafta beklemelerini önerir. Vücudun kozmetik veya plastik cerrahiden sonra iyileşmesine ve aktarılan yağ hücrelerinin belirlenmiş bir kan kaynağı ile hedeflenen bölgede optimum şekilde stabilize olmasına izin verir. Bu saatten önce egzersiz yapmak yağ transferini ve dolayısıyla genel BBL sonuçlarını etkileyebilir.

Bu zamana kadar, BBL hastaları hala bir dereceye kadar şişlik ve morarma yaşayacak ve kompresyon giysilerini en azından yarı zamanlı giyecek ve bu da rahat egzersiz yapmayı zorlaştıracak.

BBL Sonuçlarımı Sürdürmek İçin Egzersiz Yapmam Gerekir Mi

Pilates Brezilya kalçası prosedürü, fazla yağı almak ve vücut şeklini şekillendirmek için vaser Liposuction’ı birleştirir. Çıkarılan yağ hücreleri daha sonra arkanızın görünümünü iyileştirmek için kalçalara ve çevresindeki alanlara aktarılır. BBL ve Vaser Liposuction vücuttaki yağları alırken kilo verme işlemi değildir. Vücut şekillendirme ve tonlama sonuçlarını uzun vadede korumak istiyorsanız, sağlıklı bir diyetle birlikte düzenli bir pilates Brezilya kalçası egzersiz rutini çok önemlidir.

Egzersiz yapmazsanız ve kalori alımınız enerji harcamanızı aşacak şekilde artarsa, kilo alma riskiniz olur. Bu, vücudun tedavi edilen bölgelerinde ve BBL yağında meydana gelebilir. Bununla birlikte, gerçek vücut şekli önemli ölçüde değişmeyebilir ve vücut ağırlığı artışı dramatik olmadıkça orantılı kalacaktır.

BBL’mi Geliştirmeye Yardımcı Olabilecek Egzersizler Var Mı

Kalça kaslarını hedef alan pilates Brezilya kalçası egzersiz rutinleri, BBL sonuçlarınızı korumak ve hatta geliştirmek için idealdir. Daha popüler kalça egzersizlerinden bazıları ağız kavgası, akciğerler, ağırlıklı köprüler ve eşek tekmelerini içerir.

Direnç bantları, step-up’lar ve deadlift’ler kullanan Sidestep squat’lar da popo kaslarınızı hedef almak için harika seçeneklerdir.

Güç ve ağırlık antrenmanı size uygun değilse, yürüyüş, pilates Brezilya kalçası, kickboks ve eğimli bisiklet sürme gibi kalça kaslarını hedef alan başka egzersizler de vardır. Bu kardiyo temelli popo antrenmanları, yeni edindiğiniz eğrileri korumanıza yardımcı olacak harika yağ yakma yöntemleridir.

BBL Ameliyatından Sonra Belirli Bir Egzersizden Kaçınmalı Mıyım

4-6 haftalık iyileşme döneminden sonra ve estetik cerrahi ekibinizin onayı ile egzersiz rutininize dönmeniz önerilir.

BBL ameliyatı, Brezilya kalçası boyutunu artırmak ve genel şeklini geliştirmek için kendi yağ hücrelerini kullandığından, kilo alırsanız veya kaybederseniz bazı değişikliklere karşı savunmasızdır. Basitçe söylemek gerekirse, kilo alırsanız, yağ hücreleriniz büyür. Kilo verirseniz yağ hücreleriniz küçülür.

Pilates Brezilya kalçası veya Cross Fit antrenmanları gibi çok fazla yüksek yoğunluklu yağ yakma egzersizi, kalçanızın küçülmesine neden olabilir. Yağ kaybı için vücudun bölgelerini hedefleyemeyeceğiniz için kalçanızdaki yeni yağı kaybetmeyeceğinizin garantisi yoktur. Unutulmamalıdır ki, daha fazla kilo alırsanız yağ hücreleriniz yeniden büyür.

Eşek Tekmesi

Brezilya kalçası hareketleri agresif bir egzersiz gibi görünebilir, ancak piyasadaki en popüler güç geliştirme egzersizlerinden biridir ve kalça kaslarını sıkılaştırmak ve sıkılaştırmak için çalışır başka bir deyişle, popo kas gelişimi için iyidir. Bunu yapmak için ellerinizin ve dizlerinizin üzerine çıkın ve sırtınızı düz ve düz tutmaya yardımcı olmak için merkezinizin gergin olduğundan emin olun. Dizinizi 90 derecelik açıyla tutarak bir bacağınızı kaldırın. Bu açıyı koruyarak bacağınızı olabildiğince yükseğe itin ve alçaltın. Gerçekten güçlü kalça kasları geliştirmek için, o egzersizi bir dakika içinde yapabildiğiniz kadar çok denemek ve ardından diğer bacakla bir dakika daha tekrarlamak harika bir fikirdir. Bir dakika duraklayın ve nefes alın, ardından seriyi iki kez daha tekrarlayın. Bu hareket kalça estetiği yerine size şahane kalçalar kazandırmaya yardımcı olur.

Squad

Bu alçakgönüllü çömelmenin süslü adı, anın en çok konuşulan kelimesi haline gelen bir egzersiz, ancak iyi bir nedenden ötürü çömelme biraz çok yönlü, dörtlüleri, hamstringleri ve kalça kaslarını hedef alıyor. Hepsinden iyisi evde yapılabilir. Brezilya kalçası estetiği özellikle dambıllarda etkilidir, ancak evde ağırlıklarınız yoksa, yaratıcı olmanın zamanı gelmiştir. İki litrelik bir şişe su bile tutmak biraz direnç katarak kas egzersizlerinizi en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olur.

Nasıl Yapılır

Ayaklarınız ileriye bakacak şekilde ayakları kalça genişliğinden daha geniş yerleştirin. Halteri (veya ev yapımı doğaçlamayı) tutarken sırtınızı ve kollarınızı aşağıda ve düz tutun. Vücudunuzu bir çömelme haline getirin, dizleriniz yerine dörtlülerinizi ve poponuzu kullanmaya odaklanın ve başlangıç ​​noktanıza geri dönün. Brezilya kalçası için hareketler bir dakika boyunca yapabildiğiniz kadar çok yapın, ardından bir dakika duraklatın ve tekrarlayın. Ya bunu üç set yapmaya ve bu listedeki başka bir egzersizle birleştirmeye devam edin ya da kendinizi enerjik hissediyorsanız, bu bir dakikalık çömelme serisini tam 10 dakika boyunca bir dakikalık ara verin. Bu hareket Brezilya kalçası işlemi gerektirmeden şekillendirme sağlar.