Brezilya kalçası için egzersizler ile şekillendirici bir arka taraf mı arıyorsunuz? Bu şikayetin hastaları, daha fazla insan faydaları ve olasılıkları fark ettikçe popülerliği arttığı için Brezilya popo kaldırma prosedürüne aşina olabilir.

Brezilya Tipi Popo Kaldırma Nedir

BBL prosedürü, vücudun başka bir bölgesinden alınan fazla yağ ile kalçayı büyütür. Bu operasyonu gerçekleştiren cerrahlar arasındaki fark, her cerrahın sanatsal gözüne bağlıdır.

Brezilya kalçası, implant kullanmak yerine vücudunuzun sorunlu bölgelerinden yağ birikintilerinin kalçanıza aktarılmasını içeren bir prosedürdür. Liposuction ile doktorunuz, uyluklarınızda, karnınızda, kalçalarınızda veya belinizin altından yağ birikintilerini giderir ve mükemmel eğrileri elde etmek için stratejik olarak kalçalarınıza yerleştirir. Doktorlar Brezilya kalçası için egzersizler prosedürlerini uygulama konusunda oldukça yeteneklidir. Doktorlar, tüm sorularınızı yanıtlayan ve işlem sırasında tamamen rahat olduğunuzdan emin olan bilgili, deneyimli ve şefkatli doktorlardır.

Ayakta Tedavi Prosedürü Nasıl Olur

Brezilya kalçası için egzersizler, milyonlarca insana arzu ettikleri popoyu veren, kendilerini daha güvenli ve çekici hissetmelerini sağlayan güvenli ve kolay bir prosedürdür. Asansör ayakta tedavi prosedürü olarak tamamlanır, yani birkaç saat içinde biter ve iyileşmek için kendi evinizin rahatlığına dönebilirsiniz.

Vücudunuza uyan düzgün bir kalçaya sahip olmak, çekici hissetmenin, kendinize güvenmenin ve giysilerinizin size tam oturmasının önemli bir parçasıdır. Çok az insan istediği popo ile doğduğundan, Brezilya tipi popo estetiği, kısa ve basit bir işlemle hayallerinizi gerçeğe dönüştürebilir.

Brezilya Popo Kaldırma İzleri

Brezilya kalçası için egzersizler kaldırma işlemi için gereken tek iz, liposuction kanülünü vücuda sokmak için gerekli olan izler olduğundan, ortaya çıkan Brezilya popo kaldırma izleri çok küçük ve incedir. Kalça kaldırma izleri çok kısadır, genellikle yalnızca yarım inç uzunluğundadır ve vücudun iyi gizlenmiş bölgelerine yerleştirilir. Doktorunuz, her Brezilya kalçası için egzersizler izini vücudun en az görünür olacağı ve en az yara izi ile iyileşeceği bir bölgeye yerleştirmeye büyük özen gösterir. Bir yıl sonra, bir plastik cerrah veya hatta hastanın ortaya çıkan Brezilya tipi popo kaldırma izlerini bulması genellikle zordur. Brezilya kalçası ameliyatı gerçekleştirmek için gerekli Brezilya popo kaldırma izlerinin sayısı ve tam yeri liposuction için hedeflenen vücut bölgesine bağlıdır. Bu izlere ek olarak, kalçaya gerçek yağ transferine izin vermek için kalçaların üzerindeki çukurlara veya kalça kıvrımına iki ila dört küçük giriş izi yerleştirilebilir.

İmplantlarla Kalça Büyütme


İlginizi Çekebilecek Ürünlerimiz



Bu teknikte katı silikon implantlar genellikle kalçanın içine, kasın altına yerleştirilir. İmplant prosedürleri popüler olmakla birlikte, maliyet, dayanıklılık ve daha yüksek komplikasyon riski ile ilgili dezavantajlara sahiptir. Şimdi, Brezilyalı bir plastik cerrahi ekibinin çığır açan çalışması ve araştırması sayesinde, dünya çapındaki bireylerin hayallerini gerçekleştiren yeni bir teknik ortaya çıktı.

Brezilya Poposu Kaldırma İşleminde Neler Var

İlk konsültasyon sırasında, gerekli miktarda yağ elde etmek için liposuction yapmak için ideal yeri belirlemek için vücut değerlendirmesi yapılacaktır. Birden çok bağış sitesi düşünülebilir. Ameliyat sırasında sağlıklı, etkili bir transfer için yağlar alınacak ve aşılanacaktır. Daha sonra bir şırıngayla kalçaya enjekte edilecektir. Bu işlem birkaç adımda gerçekleşecek ve istenen sonuç elde edilene kadar birçok katman kullanılabilecektir. Brezilya kalçası için egzersizler işleminden alınan kesiler çok küçüktür ve bu nedenle işlemden sonra iz kalması minimum düzeydedir.

Ameliyat Ne Kadar Sürer

Brezilya kalçası için egzersizler, ayakta tedavi prosedürü olarak kabul edilir ve akredite bir cerrahi tesiste genel anestezi altında yapılır. Tüm ameliyatın tamamlanması, kaç tane donör bölgesinin kullanıldığına ve istenen dolgunluğa ulaşmak için kaç katman gerektiğine bağlı olarak tipik olarak yaklaşık 3–6 saat sürer.

Eşek Tekmesi

Brezilya kalçası hareketleri agresif bir egzersiz gibi görünebilir, ancak piyasadaki en popüler güç geliştirme egzersizlerinden biridir ve kalça kaslarını sıkılaştırmak ve sıkılaştırmak için çalışır başka bir deyişle, popo kas gelişimi için iyidir. Bunu yapmak için ellerinizin ve dizlerinizin üzerine çıkın ve sırtınızı düz ve düz tutmaya yardımcı olmak için merkezinizin gergin olduğundan emin olun. Dizinizi 90 derecelik açıyla tutarak bir bacağınızı kaldırın. Bu açıyı koruyarak bacağınızı olabildiğince yükseğe itin ve alçaltın. Gerçekten güçlü kalça estetiği geliştirmek için, o egzersizi bir dakika içinde yapabildiğiniz kadar çok denemek ve ardından diğer bacakla bir dakika daha tekrarlamak harika bir fikirdir. Bir dakika duraklayın ve nefes alın, ardından seriyi iki kez daha tekrarlayın. Bu hareket Brezilya kalçası işlemi yerine size şahane kalçalar kazandırmaya yardımcı olur.

Tepegöz Duruşu

İyi bilinen hamle, popo kaslarınızı çalıştırmanıza ve aynı zamanda karın kaslarınızı çalıştırmanıza yardımcı olmak için biraz canlandırılabilir. Başınızın üzerinde bir dambıl veya su şişesi gibi bir nesneyi tutarak, aslında omurganın düz kalmasına yardımcı olmak için çekirdek kaslarını daha fazla çalışmaya zorlar. Brezilya kalçası için egzersizler için nesnenizi alın ve başınızın üzerinde tutun. Omurganızdaki baskıyı korumak ve sırtınızı güzel ve düz tutmak için çekirdeğinizi sıktığınızdan emin olun. Pozisyon aldığınızda, ileri doğru büyük bir adım atın ve arka dizinizi yerden kalkana kadar indirin. Ardından başlangıca geri dönün. Popo kaslarınızın sıkı çalıştığını hissetmelisiniz. İpucu: Ağırlıkla yapmadan önce, harekete ve dengeye sahip olduğunuzdan emin olmak için akciğer alıştırması yapmayı deneyin. Her bacağınızı bir dakika boyunca yapın ve ardından bir dakika ara verin. Seriyi üç kez tekrarlayın.

Kalça Köprüler

Brezilya kalçası için egzersizler tamamen kalça kasları ile ilgilidir ve kalçada kas geliştirmek için harika bir egzersizdir. Nasıl yapılır? Ayaklarınız yere düz basacak şekilde dizleriniz yukarıda ve bükülmüş şekilde sırt üstü uzanın. Bu egzersizi yapmanın ideal yolu, pelvik bölgenize bir ağırlık vermektir bir dambıl iyidir veya dolgu için bir havluya sarılmış bir şişe su da aynı derecede etkilidir. Ardından, kalçalarınızı yerden kaldırın ve aynı zamanda ağırlığı desteklerken kalçalarınızı da iyi bir şekilde sıkarken kalçalarınızı gidebilecekleri kadar yukarı doğru itin. Poponuzu yere değdirmeden indirin ve tekrarlayın. Bir dakika dinlenmeden önce bunu bir dakika boyunca yapabildiğiniz kadar çok yapmayı deneyin. Bu seriyi toplam üç kez tekrarlayın ve 10 dakikalık bir egzersiz yapmak için sırt pozisyonu egzersizi veya kaçıran ağız kavgası ile birleştirin. Bu hareket Brezilya kalçası estetiği yerine size sıkı kalçalar kazandırır.

Tek Bacak Vuruşları

Brezilya kalçası için egzersizler, bacaklardaki kasları uzatmanın yanı sıra hamstringlerinizi ve kalça kaslarınızı şekillendirmek ve sıkılaştırmak için harikadır. Nasıl yapılır? Her şeyden önce, göğsünüz gerilmiş, göğsünüz yukarıda, sırtınız düz ve omuzlarınız geride olacak şekilde dik durarak harika bir başlangıç pozisyonuna geçin. Önünüzdeki zemine dokunuyormuş gibi iki elinizi de indirin. Aynı zamanda, sol bacağınızı yukarı kaldırın ve olabildiğince düz tutarken, olabildiğince yükseğe kaldırmaya çalışın. Başlangıca geri dönmeden önce hareketi basılı tutun. Sol bacak için bir dakika, sağ bacak için bir dakika tekrarlayın, ardından bir dakika ara verin. İki kez daha tekrarlayın.