Bölgesel zayıflama yorumlar dikkate alındığında, sabır ve dirayetli olmanın en önemli konu olduğunu görürüz. Birçok kişi zayıflamak için değişik yöntemler dener, ancak kısa sürede fazla kilo veremediği için, hem diyeti, hem sporu bırakır.

Kilo Verme Ameliyatı

Birçok hastane kilo verme ameliyatı programı için aşağıdaki laparoskopik prosedürleri sunar. Bölgesel zayıflama hareketleri ve yöntemlerini denediğiniz halde kilo veremiyorsanız mide ameliyatlarından birini tercih edebilirsiniz. En doğru kararı doktorunuzun önereceğini unutmayın. Bölgesel zayıflama yorum sitelerini çok dikkatli okumanız aklınızdaki soru işaretlerini kaldırcaktır.

Gastrik Bypass

Cerrahlar, çok küçük bir mide kesesi oluşturmak için midenizin üst kısmına bir zımba çizgisi yerleştirir. Daha sonra yeni mide kesesini ince bağırsağa bağlarlar. Bu, yenen yiyecek miktarını azaltır ve tüketilen gıdanın emilimini azaltır.

Dikey Sleeve Gastrektomi

Midenin yaklaşık yüzde 60 ila 80’i kalıcı olarak çıkarılır. Midenin kalan kısmı yemek borunuza ve ince bağırsağınıza bağlanarak bir manşon şeklini oluşturur. Bu prosedür, gastrik bypass ameliyatı için yüksek risk altında olanlara bir alternatif sunar. Bölgesel zayıflama yorum sitelerinde daha detaylı bilgi bulmanız mümkündür.

Ayarlanabilir Mide Bandı

Kucak bandı ameliyatı (laparoskopik mide bandı) midede ne kadar yiyeceğinizi sınırlayan küçük bir kese oluşturarak kilo vermenize yardımcı olabilir. Bant beklendiği gibi çalışmazsa veya kayarsa veya aşınırsa, çıkarmak için ameliyat gerekebilir.

Ciddi derecede fazla kilolu olmak, şiddetli diyabet, yüksek tansiyon, uyku apnesi, asit reflü (GERD) ve kalp hastalığı gibi yaşamı tehdit eden tıbbi durumlara yol açabilir. Kilo verdiğinizde sağlık sorunları önemli ölçüde iyileşebilir veya tamamen ortadan kalkabilir. Bölgesel zayıflama yorumlar bölümünde Ulusal Sağlık Enstitüleri (NIH), aşırı obezite için en iyi uzun vadeli çözüm olarak laparoskopik bariatrik cerrahiyi önermektedir. Diyabet, yüksek kan basıncı ve kalp hastalığı riskini azaltmak için bölgesel zayıflama aletleri ile ilgili bilgi edinin.

Cerrahi operasyonlar, obezite için etkili bir tedavi yöntemidir, ancak bir tedavi değildir. Diğer herhangi bir cerrahi prosedür gibi, obezite cerrahisi de riskler taşır ve diyet ve egzersiz her zaman kilo vermek için ilk seçenek olarak denenmelidir. Bölgesel zayıflama yorumlar kısmında cerrahi müdahalenin zorlukları anlatılmıştır.

Kilo Verme Ameliyatı Kimlere Yapılabilir?

Sonuçlar cinsiyete, başlangıç ​​ağırlığına ve yaşa göre değişebilir. Genel olarak, bir doktor, bir hastanın 100 kilo fazla kilolu olması veya şeker hastalığı, yüksek tansiyon veya benzeri ciddi bir tıbbi durumu olması gibi, obezite riskleri ameliyat risklerinden daha büyük olduğunda kilo verme ameliyatı önerecektir. Bölgesel zayıflamaya gidenler olumlu sonuç almadıklarında da cerrahi yöntemi seçebilirler. Ancak gerekli olup olmadığına uzman doktorlar karar vermelidir.

Hedeflerinizi Gözden Geçirin

Kilo vermek için spor salonlarından çıkmayan fakat beslenme şekline dikkat etmeyen çoğu kişi, bölgesel zayıflama yorumlar incelediğinde, spor ve diyetin mutlaka birlikte yapılması gerektiği belirtilir.

Az yağlı bir beslenme planına başlamadan önce hedeflerinizi gözden geçirin. Yağ alımınızı azaltmak için hedefiniz nedir ve plandaki başarınızı nasıl ölçeceksiniz? Kilo kaybı veya daha düşük kolesterol veya daha iyi sindirim gibi başka sağlık iyileştirmeleri arıyorsanız hedeflerinizi erken belirlemek, odaklanmanıza yardımcı olacaktır.

Düşük yağlı diyetler genellikle gastroparezi (gecikmiş mide boşalması), pankreatit, safra kesesi taşları, mide ekşimesi ve yüksek trigliserit gibi bir sağlık durumunun yönetilmesine yardımcı olmak için tıbbi olarak önerilir. Bu koşullardan herhangi birinin teşhisi konulursa, sağlık uzmanınıza veya diyetisyeninize danışın. Diyet ve bölgesel zayıflama yöntemlerinden faydalanmanız daha hızlı kilo vermenize yardımcı olacaktır.

Bazı diyetlerde belirli beslenme planları, daha da az yağ tüketimini tavsiye ediyor. Yağ yüzdesi veya gram gram hedefi belirleyerek yağ hedefinizi özelleştirin. Bu arada yağ türleri ve yağ hedeflerinizi belirleme hakkında daha fazla bilgi edinin. Bölgesel zayıflama yorum sitelerinde, hangi gıdaların daha az kilo aldırdığını bulabilirsiniz.

Doymuş Yağ

Kalp hastalığı riski altındaysanız, sağlık uzmanınız daha düşük bir hedef önerebilir. Doymuş yağ hedefinizi diyetisyeniniz belirleyecektir.

Protein ve Karbonhidratlar

Kalan kalorilerinizi protein ve karbonhidrat arasında dağıtın. Düşük yağlı bir diyette bu oran % 20 protein ve% 55 karbonhidrattır.

Az yağlı diyet planınızdan en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için lif, sodyum, potasyum ve magnezyum dahil diğer besin maddelerini içeren gıdaları tercih etmeniz gerekir.

Mutfağınızdaki Gıdaları Uygun Şekilde Stoklayın

Kilo verme serüvenin de, yeni yaşam tarzınızı planlamak için biraz zaman ayırın. Bölgesel zayıflama yorumlar bölümleri incelendiğinde, evde bulunan zararlı yiyeceklerin azaltılması diyet yapan kişi için çok önemlidir. Yolunuza devam etmek için cazip yüksek yağlı ürünleri mutfaktan çıkarın ve başarınızı daha da artırmak için sağlıklı az yağlı yiyecekler stoklayın.

Doğal olarak yağ oranı düşük ve yüksek oranda meyve, sebze, fasulye ve yağsız proteinlere odaklanın.

Katı ve Sıvı Yağları Seçerken Dikkatli Olun

Yağları sınırlıyor olsanız da, özellikle fındık, tohumlar, avokado ve balık gibi bütün gıdalardan bazı sağlıklı yağ kaynaklarını dahil ettiğinizden emin olun. Az miktarda yağ, yiyeceklere lezzet katmak ve yağda çözünen A, D, E ve K vitaminlerinin emilimine yardımcı olmak için uzun bir yol kat edebilir. Bölgesel zayıflama yorumları açıkça belirtir ki, vücudun günlük alması gereken vitamin ve minerallerin, zayıflama başarısında önemi çoktur.

Ayrıca iki temel yağ asidi sağlamak için biraz yağa ihtiyacınız var: linoleik ve alfa-linolenik. Zengin linoleik asit kaynakları, bitkisel yağları (özellikle soya fasulyesi yağı), kabuklu yemişleri, tohumları, etleri ve yumurtaları içerir. Güçlü alfa-linolenik asit kaynakları arasında keten tohumu yağı ve keten tohumu, chia tohumu, kanola yağı, ceviz ve soya fasulyesi yağı bulunur.

Diyete başlandığında yenilen herşey tatsız gelebilir. Az yağlı yemek, tatsız anlamına gelmek zorunda değildir. Yemeklerinizin tadını arttırmak için farklı sağlıklı pişirme tekniklerinden bazılarını deneyin.

  • Pişirme
  • Izgara
  • Kavurma
  • Buharlama
  • Yapışmaz pişirme kabı kullanma

Sirke, şarap, et suyu veya narenciye suyu kullanın. Az miktarda lezzetli peynirler kullanın. Tadı ortaya çıkarmak için fındık ve tohumları kızartın

Arkadaşlarınıza ve ailenize diyet programından ve kilo verme serüveninizden bahsedilmesi, bölgesel zayıflama yorum sitelerinde çok olumlu bir adım olarak belirtilir. Onların size vereceği destekle kilo verme konusunda daha başarılı olursunuz.

Egzersiz

Egzersiz yapmak için evden veya ofisten çıkamıyorsanız, endişelenmeyin! İnternet ve kaydedilmiş videolar, evde veya ofiste yapılabilecek çok sayıda egzersiz sunar. İhtiyacınız olan tek şey, güvenli bir şekilde hareket etmek için bir alan, rahat kıyafetler, destekleyici atletik ayakkabılar, belki bir egzersiz minderi ve bir ekran. Ekran akıllı telefonunuz, tabletiniz veya akıllı TV’niz olabilir. Sadece internete bağlı olmanız gerekiyor ve egzersiz yapmaya hazırsınız. Bölgesel zayıflama fiyatları düşünüldüğünde, hiçbir ücret ödemeden evde egzersiz yaparak kilo vermek daha caziptir. Birçok fitness stüdyosu da genellikle bir ücret karşılığında canlı yayın yapar, sizde bu egzersizlere dahil olabilirsiniz. YouTube kanalı, egzersiz videolarını keşfetmek için de bir seçenektir. İnternet bağlantısı yok ise, alternatif olarak kullanabileceğiniz çok sayıda egzersiz DVD’si de vardır.

İster tek başınıza, ister arkadaşlarınızla veya ailenizle bisiklet sürmenin kilo kaybı için her yönden faydalı olduğunu bir geçektir.  Bisiklete binmek, kalori yakmanın en keyifli yollarından biridir.  Açık ve temiz hava da, bisiklet sürmek hem eğlenceli, hem de günlük spor rutininiz olabilir. Bisiklete binerken vücuttaki birçok kas çalıştığı için, bisiklet sürmek kilo vermenize yardımcı olacaktır. Bölgesel zayıflama yorumlar incelendiğinde, spor ve diyetin yanı sıra bol miktarda su tüketilmesi başarıya ulaşmak için önemlidir.