Bölgesel zayıflama hareketleri ile kilo kaybı, sağlıklı bir egzersiz ve yağsız protein, sağlıklı yağlar ve meyve ve sebzelerden alınan karbonhidratlara odaklanan sağlıklı bir diyet planının bir kombinasyonu ile sağlanır. Bu kombinasyon vücudun depolanmış yağları yakıt ve enerji için yakmasına yardımcı olur ve vücudun tüketmeye devam ettiğiniz fazla yağı depolamasını önler.

Kilo Verdiğinizde Yağ Vücuttan Nasıl Ayrılır?

Kilo verdiğinizde yakılan yağa ne olduğu hakkında daha fazla bilgi için çeşitli videolar izleyebilir yazılar okuyabilirsiniz. Basit tutmak için, bir kilo verme programına katıldıktan sonra vücudunuz yakıt oluşturmak için fazla yağı yakarken, karbondioksit olarak soluyorsunuz veya ter, idrar, gözyaşı ve dışkı yoluyla dışarı atıyorsunuz.

Yağ, temelde depolanan enerjidir. Ve vücudunuz enerjiyi düşündüğünüzden daha fazla şekilde kullanır. Bölgesel zayıflama hareketleri de bu yağ yakımını hızlandıracaktır.

Dinlenirken kalbinizin ciğerlerinizin nefes alması ve beyninizin düşünmesi için pompalayacak enerjiye ihtiyacı vardır. Bu sizin bazal metabolizmanızdır. Aktif olduğunuzda kaslarınızın enerjiye ihtiyacı vardır. Bu, sandalyeden kalkmaktan koşu maratonuna kadar her şey anlamına gelir. Yemek yerken sindirim sisteminiz yiyecekleri parçalamak ve depolamak için enerjiye ihtiyaç duyar.

Diyet yaptığınızda, vücudunuzun ihtiyaç duyduğundan daha az kalori alırsınız. Eksiklik nedeniyle vücudunuz enerji için yağ rezervlerine yönelir. Yağ yakma işlemi sırasında vücut, yağı kaslarınız ve diğer dokular için kullanılabilir enerjiye dönüştürerek yağ hücresinin küçülmesine neden olur. Yapacağınız egzersizler ve bölgesel zayıflama hareketleri bu hücrelerin küçülmesini sağlar.

Egzersiz yaptığınızda, kaslarınız enerji için önce depolanmış glikojeni yakar. Tipik olarak, 30-60 dakikalık aerobik egzersizden sonra, vücudunuz depolanan glikojeni yakar ve esas olarak yağ yakmaya başlar. Bu egzersizleri yapanlar arasında bölgesel zayıflama yorumları genellikle pozitiftir.

Çoğumuz, onu kaybettiğimizde yağın nereye gittiğini gerçekten düşünmeyiz. Dürüst olmak gerekirse, yağlı bölgelerin gittiğini ve giysilerimizin daha iyi oturduğunu söylenmesinden mutluyuz. Ancak vücudunuz yağ yakmaya başladığında yağ sihirli bir şekilde kaybolmaz. Bu kaybolmayı yaşamak için çeşitli bölgesel zayıflama yöntemleri içerisinden size en uygun olanları seçebilirsiniz.

Araştırmalar, yağ kaybının% 84’ünün karbondioksit olarak dışarı atıldığını gösteriyor. Kalan yağın% 16’sı su olarak atılır. Enerjinin dönüşümü sırasında karbondioksit ve su, atıkların yan ürünleridir. İdrar, ter ve ekshalasyon yoluyla atılırlar. İlginç bir şekilde, araştırma akciğerleri vücuttan çıkarmak için kullanılan birincil organ olarak ortaya koyuyor.

Düzgün Karın Kaslarının Sırrı

  1. Bu kasları geliştirin
  2. Sahip olduğunuz genetik kodlamanıza geri dönün
  3. Göbek yağından kurtulun

Görünüş bir yana, herkes daha güçlü karın kaslarına sahip olmaktan yararlanabilir, bu da günlük aktiviteleri kolaylaştırabilir ve sırt ağrısını önlemeye yardımcı olabilir. Bunun için bölgesel zayıflama hareketleri sizlere için uygun olacaktır. Sporcular, kendi sporlarını verimli bir şekilde gerçekleştirmek için karın kaslarında ve diğer çekirdek kaslarında güce ihtiyaç duyar. Koşudan futbola kadar neredeyse tüm atletizm güçlü çekirdek kaslarından yararlanır.

Karın Egzersizleri

Bilmeniz gereken ilk şey, karın egzersizlerinin tek başına göbek yağından kurtulamayacağıdır. Tonlu karın kaslarınızı görünür kılmak için tüm vücut yağlarını kaybetmeniz gerekir ve bunu yapmanın en iyi yolu uygun bir diyet ve kapsamlı bir bölgesel zayıflama hareketleri programıdır.

İkincisi, sadece karın kaslarını belirgin bir şekilde hedef alan egzersizler yapmak zorunda değilsiniz. Karın kaslarını kasıp güçlü bir şekilde çalıştırmanızı gerektiren birçok egzersiz mevcuttur. Deadlift ve squat gibi tam vücut, bileşik egzersizler iyi örneklerdir ve her yönden kilo kaybı için de önemli egzersizlerdir.

Bununla birlikte, karın egzersizleri karın kaslarınızı içeri çekip tanımlayarak karnınızın düzleşmesine yardımcı olabilir. Ve göbek yağını bir kez kaybettiğinizde, altında saklanan karın kasları olduğunu göreceksiniz. Bölgesel zayıflama fiyatları eğer dışarıda bir danışmanlık alırsanız değişkenlik gösterebilir.

  • Bükülme: Sırt ve karın kaslarını çalıştıran bu egzersiz için halter kullanın. Bölgesel zayıflama hareketleri arasında halter kullanımı gerektiren bir egzersizdir.
  • Bisiklet Çalışması: Araştırmalar, bu yer egzersizinin rektus abdominis kası için en iyilerden biri olduğunu söylüyor.
  • Kaptanın sandalyesi / asılı bacak kaldırmaları: Etkili bir vücut ağırlığı egzersizi için kaptanın sandalyesi ekipmanını veya çekme çubuğunu kullanın.
  • Yer egzersizi: Egzersiz topu veya yer paspası üzerinde egzersiz yapabilirsiniz.
  • Deadlift’ler: Bu halter egzersizi, vücudu stabilize etmek için karın kaslarını çalıştırır.
  • Fitness topu ruloları: Bu hareket için rektus abdominis kasını hedef alan bir egzersiz topu kullanın. Bölgesel zayıflama hareketleri arasında egzersiz topu kullanımı gerektiren bir egzersizdir.
  • Oturma egzersizleri: Dik oturun ve karın kaslarınız bu egzersiz sırasında vücudunuzu dengeleyen bir egzersiz yapacaktır.
  • Mekik: Sit-up’ı onları güvende tutmak için doğru şekilde yapın. Elleri boynun arkasına yerleştirmek yerine önünüze çaprazlayın veya uyluk boyunca dizinize doğru kaydırın. Dizleri 45 derecelik açıyla bükün. Bu hareket için bölgesel zayıflama aletleri ihtiyacınız bulunmaz.
  • Çömelme: Çömelmenin bir düzineden fazla çeşidi vardır. Vücudunuza yeni şekillerde meydan okumak için bunları rutinlerinizde karıştırın.
  • Tekerlek dönüşleri: Bu dinamik egzersizi yapmak için hem rektus abdominisi hem de enine abdominisi çalıştıran bir ab silindirine ihtiyacınız olacak.

Burpees:

Burpe, uyluk iç yağını kaybetmek için en iyi egzersizlerden biridir. Bu egzersiz, çömelme, bacaklarınızı geriye tekme atma, zıplama hareketleri içerir ve bunların tümü uyluk bölgesindeki fazla yağ birikintilerini yakabilir. Kasları uyluk ve bacaklarda çalıştırmanın yanı sıra, burpeler vücudunuzu güçlendirebilir ve esnekliğini artırabilir.

Kıvrım Egzersizleri

Kıvrım egzersizleri, uyluk kaslarını çalıştırır ve fazla yağ birikintilerini yakmaları için onlara güçlü bir egzersiz sağlar. Vücudunuzu “kıvrımlı” bir şekilde konumlandırmayı içeren yan akciğerlerin bir çeşididirler. Bu, bölgesel zayıflama hareketleri kalça kaslarını güçlendirebilir ve iç uyluklarınızı, kalçalarınızı da tonlandırabilir.

Lateral Egzersizler

Lateral egzersizler, iç uyluk yağını azaltmak için etkili egzersizlerdir. Hepsi bu değil! Bacaklarınıza uygun bir şekil ve tanım vermek için dış uylukları da birleştirirler. Yanal uyluk bölgelerindeki selülit birikimlerinin görünümünü de azalttığı bilinmektedir. Esnekliği, dengeyi geliştirebilir ve alt bedeninizi güçlendirebilirler.

Squad

Squad, uyluk iç yağlarını yakabilen gelişmiş egzersizlerdir. Çekirdeğinizi güçlendirir ve kalça, dörtlü, hamstringler ve kalça kaslarını çalıştırırlar. Bu kasların çalışması bölgesel zayıflama için birebirdir. Ağırlığı tek bir bacak üzerinde kaydırarak, egzersiz uyluk bölgelerini tonlayabilir ve esnekliğini artırabilir. Ayrıca bu egzersizlerle daha iyi vücut dengesi ve stabilitesi elde edebilirsiniz.

Kurbağa Atlayışları

Kurbağa atlama, uyluk iç yağlarından kurtulmaya yardımcı olan yoğun bir kardiyo egzersizidir. Bu antrenmanda bir kurbağa gibi zıplayacak ve alt bedeninizi bükerek yere ineceksiniz. Bu, kalçalarınıza, kalçalarınıza ve kalçalarınıza çok fazla baskı uygular. Ayrıca yağ yakma sürecini hızlandırabilecek genel kalp atış hızınızı da artırır. Bu egzersiz, bölgesel zayıflamaya gidenler arasında en çok uygulanan yöntemlerden biridir.

Jumping Jacks

Jumping Jacks, gevşek iç uylukları tonlamak için ideal egzersizlerdir. Vücudunuzun gücünü ve dengesini artırabilen yoğun kardiyo egzersizleridir. Bacaklarınıza zıplama ve inme sürecinde egzersiz, özellikle uyluklar olmak üzere vücudun alt kısmındaki tüm kasları çalıştırabilir. Bu bölgesel zayıflama hareketleri egzersizini yaparken kalp atış hızınız da artacaktır.

Sumo Squat

Sumo Squat, iç uyluk yağını kaybetmek için harika bir alt vücut egzersizidir. Kasları uyluk, kalça, dörtlü, kalça fleksörleri ve baldır bölgelerinde çalıştırırlar. Normal squatların aksine, sumo squat, dizleriniz ve ayaklarınızdaki ağırlığı dengelemeyi içerdiğinden, yapmak oldukça zor olabilir. Daha fazla direnç için bir egzersiz bandı da kullanabilirsiniz.

Glute Kickbacks

Adından da anlaşılacağı gibi, Glute tekmeleri kalça kaslarınızı, kalçalarınızı ve diz kirişlerinizi güçlendirebilir. Güçlü sırt vuruşları, uyluktaki kasları güçlendirebilir ve bölgedeki yağ birikimini etkili bir şekilde azaltabilir. Bu bölgesel zayıflama hareketleri antrenmanında yer alan tek zorluk, uygun vücut dengesini sağlamaktır. Bir kez alıştığınızda, bu egzersizi düzenli olarak yapmak kolaylaşır.